sew-silniki

Sew

Silniki trójfazowe serii DR.. oraz DT56

sew-s1

W ramach systemu modułowego silników trójfazowych serii DR.. na całym świecie wdrożyliśmy miliony kombinacji napędowych wprawiających w ruch różnorodne maszyny oraz urządzenia.

U nas w łatwy sposób można wybrać optymalny silnik energooszczędny do określonego zastosowania. Seria DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej z globalnie obowiązujących klas energooszczędności od IE1 do IE4: DRS.. dla IE1, DRE.. dla IE2, DRN.. dla IE3 i DRU.. dla IE4. W ramach każdej z tych wersji silników wystarczy wybrać moc oraz częstotliwość pracy. Tym samym najważniejsze kryteria wyboru zostały uwzględnione.

Oczywiście niezależnie od klasy energooszczędności do Państwa dyspozycji pozostawiamy wszystkie opcje dostępne dla naszych silników. Ofertę w zakresie silników uzupełnia szeroka paleta rozwiązań hamulców oraz optymalnych finansowo zintegrowanych enkoderów wbudowanych.

Silniki serii DR.. spełniają wymagania najważniejszych obowiązujących globalnie standardów oraz różnorodne wymogi lokalnych rozporządzeń w zakresie oszczędności energetycznej.

 

 

 

Oferta na zapytanie

Silniki jednofazowe DRK..

sew-s2

W Europie, w Stanach Zjednoczonych Ameryki lub w Brazylii – silnik serii DRK.. może być eksploatowany w różnych sieciach, ponieważ obsługuje częstotliwość 50 Hz lub 60 Hz oraz napięcie 220 V lub 230 V. Oferta obejmuje łącznie 6 rozmiarów w zakresie mocy od 0,18 kW do 1,1 kW.

Jeżeli w Państwa aplikacjach nie jest wymagany wysoki moment startowy, np. w przypadku wentylatorów, pomp lub sprężarek, zalecamy zastosowanie silnika DRK.. ze zintegrowanym kondensatorem roboczym. A w związku z tym, że kondensator jest zainstalowany w skrzynce zaciskowej, silnik ma kompaktową budowę. Na potrzeby startu dostępne jest ok. 45% – 50% momentu obrotowego.

Silnik z dodatkowym kondensatorem rozruchowym nadaje się do przenośników śrubowych oraz przenośników taśmowych, jak również mieszalników czy urządzeń dozujących. W takiej sytuacji można liczyć na moment obrotowy wynoszący od ok. 100% do 150% znamionowego momentu obrotowego.

Oczywiście w przypadku silników jednofazowych mogą Państwo skorzystać z wielu wersji dodatkowych dostępnych w zakresie naszych silników trójfazowych serii DR…

Zastosowanie bez przekładni jedynie połowicznym rozwiązaniem? Żaden problem, ponieważ motoreduktory jednofazowe podobnie jak motoreduktory dostępne są w kompleksowym systemie modułowym.

 

 

Oferta na zapytanie

Silniki trójfazowe o zmiennej liczbie pól serii DR..

sew-s3

Silniki trójfazowe o zmiennej liczbie pól z 2 prędkościami obrotowymi wykonujemy w rozmiarach i wersjach DR63 oraz DRS.. jako 4/2- oraz 8/4-polowe silniki z prędkościami w stosunku 1:2, jak również 8/2-polowe silniki w stosunku 1:4 (wyłącznie DRS..).

Również te silniki pochodzą z naszego systemu modułowego, a Państwo mogą skorzystać z jego zalet, takich jak na przykład to, że silniki trójfazowe o zmiennej liczbie pól oferujemy w wersji zarówno dla krajów, w których częstotliwość sieciowa wynosi 50 Hz, jak również dla tych z częstotliwością 60 Hz oraz z odpowiednim napięciem. Oczywiście silniki trójfazowe o zmiennej liczbie pól posiadają wszystkie certyfikaty zgodnie z wytycznymi międzynarodowych jednostek dopuszczających, co zapewnia możliwość ich zastosowania na całym świecie, np. w Kanadzie (dopuszczenie CSA), w Stanach Zjednoczonych Ameryki (dopuszczenie UR) lub w Chinach (dopuszczenie CCC).

Szeroka paleta wersji dodatkowych stanowi uzupełnienie naszej oferty. Dzięki temu z całą pewnością znajdą Państwo idealny napęd, który pasuje do określonej aplikacji i zastosowania. Mogą Państwo na przykład wybrać jeden z trzech rozmiarów hamulca dla każdego rozmiaru silnika i tym samym tak zwymiarować hamulec, aby zatrzymywanie napędu było realizowane bezpiecznie oraz w możliwie jak najkrótszym czasie.

 

 

Oferta na zapytanie

Aseptyczne silniki serii DAS..

sew-s4

Projektujemy i produkujemy silniki aseptyczne wraz ze specjalnym wyposażeniem na potrzeby pracy w strefach wrażliwych higienicznie. Seria silników DAS.. idealnie nadaje się do zastosowania we wrażliwych obszarach produkcyjnych, np. w przemyśle farmaceutycznym, kosmetycznym lub spożywczym i produkcji napojów. Nawet gdy wymagane jest absolutnie czyste środowisko produkcyjne, mogą Państwo bez najmniejszych wątpliwości zastosować nasze silniki w połączeniu z pakietem aseptycznym ASEPTICplus® .

Z całą pewnością zainteresują Państwa dwie szczególne właściwości naszych silników serii DAS…:

Po pierwsze w przeciwieństwie do silników standardowych wyposażonych w użebrowanie radiatora, powierzchnia naszych silników aseptycznych jest w znacznej mierze gładka. Dzięki temu nie osadza się na nich brud.

 

Oferta na zapytanie

Silniki synchroniczne DR..J

sew-s5

Silnik typu Line Start Permanent Magnet (LSPM) jest trójfazowym silnikiem asynchronicznym, którego wirnik klatkowy wyposażony jest dodatkowo w magnesy trwałe. Po asynchronicznym rozruchu silnik synchronizuje się na częstotliwość roboczą, a następnie pracuje w trybie synchronicznym. Jest to technologia, która otwiera przed Państwem nowe, elastyczne możliwości zastosowania w zakresie techniki napędowej.

Silniki synchroniczne nie wykazują podczas pracy żadnych strat na wirniku i zaskakują swą wysoką sprawnością przy jednoczesnej kompaktowej budowie. W tej samej klasie energooszczędności rozmiar silnika DR..J z technologią LSPM jest mniejszy o 2 stopnie w stosunku do silnika seryjnego o takiej samej mocy.

 

 

 

Oferta na zapytanie

Silniki trójfazowe w wersji przeciwwybuchowej

sew-s6

Postaw na naszą technikę napędową i nie zgadzaj się na jakiekolwiek kompromisy w strefach zagrożenia wybuchem. Zarówno w zakresie Państwa zastosowania, jak również różnych zakresów mocy stosowanych napędów.

Jest to możliwe dzięki temu, że nasze silniki trójfazowe w wersji przeciwwybuchowej serii EDR.. są zgodne z najważniejszymi międzynarodowymi dyrektywami i normami.

Silniki te spełniają wymagania stawiane urządzeniom technicznym, które stosowane są w strefach zagrożonych wybuchem zdefiniowanych w dyrektywie UE 94/9/WE (ATEX) lub od dnia 20.04.2016 roku w dyrektywie UE 2014/34/WE (ATEX). W zależności od atmosfery, a więc otoczenia z zagrożeniem gazowym lub pyłowym, silniki dostępne są poza tym w różnych stopniach iskrobezpieczeństwa lub stopniach ochrony IP. Silniki serii EDR.. zostały ze względu na wymogi bezpieczeństwa przyporządkowane do II grupy urządzeń. Mówiąc w uproszczeniu, nasze silniki w wersji przeciwwybuchowej mogą być stosowane w zakresie kategorii 2 oraz 3 – w strefach z zagrożeniem gazowym 1 oraz 2 lub strefach z zagrożeniem pyłowym 21 oraz 22.

 

 

 

Oferta na zapytanie

Silniki momentowe serii DRM..

sew-s7

Silnik DRM.. jest jednostką 12-polową, która została zaprojektowana do pracy ze znamionowym momentem obrotowym w spoczynku. Oznacza to, że silnik ten jest optymalnym napędem dla wszystkich zastosowań, w których po krótkim ruchu musi zostać osiągnięta pozycja krańcowa i nastąpić pewne zatrzymanie. Silnik momentowy to zwyczajowe określenie tego rodzaju jednostek.

W naszym portfolio znajdą Państwo odpowiedni silnik oferujący wymagane prędkości oraz idealnie dostosowany do różnych zastosowań – łącznie z pasującą przekładnią. Jest to możliwe dzięki temu, że każdy silnik momentowy z naszej oferty dostępny jest w trzech znamionowych momentach obrotowych. Poza tym silnik DRM.. jest trwale chroniony termicznie, również przy zablokowanym wirniku.

Nasz silnik momentowy wymaga prądu trójfazowego. Elektryczne wykonanie umożliwia eksploatację silnika momentowego w trybie pracy S1 dla 100% czasu pracy przy zablokowanym wirniku. Oznacza to, że silnik momentowy zapewnia trwale całkowity dopuszczalny moment obrotowy.

 

 

 

Oferta na zapytanie

Skontaktuj się z nami

Biuro Obsługi Klienta
tel. +48 537 66 02-06
fax +48 89 537 66 29
firma@elmarkasp.pl

logo-resize