Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Maxbizz is a values-driven consulting agency dedicated.

Gallery

Contact

+1-800-456-478-23

411 University St, Seattle

maxbizz@mail.com

Jesteśmy firmą stale podążająca za innowacjami i usprawnieniami, doskonale rozumiemy, jak ważna jest automatyzacja i optymalizacja procesów zakupowych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, oferujemy integrację katalogów PunchOut - nowoczesnego rozwiązania umożliwiającego kupującemu przeglądanie i zamawianie produktów bezpośrednio z systemu dostawcy, bez konieczności opuszczania własnego systemu zakupowego.

Cyfryzacja zamówień B2B w PanchOut - E-Procurement

E-Procurement to system do elektronicznej obsługi procesu zaopatrzenia przedsiębiorstwa, będący kluczowym elementem cyfryzacji procesów zakupowych w sektorze B2B. Pozwala na zarządzanie wszystkimi zamówieniami firmowymi z poziomu jednego narzędzia. Może odnosić się do transakcji dokonywanych przez prywatne przedsiębiorstwa, jak i organizacje z sektora publicznego.

Automatyzacja procesu zaopatrzenia, większa kontrola nad zakupami firmowymi, zintegrowane zarządzanie dostawcami, transparentność i kontrola wydatków, to tylko niektóre korzyści, jakie E-Procurement może przynieść Twojej firmie.

Katalog PunchOut

Katalog PunchOut stanowi ważną część nowoczesnego systemu zaopatrzenia. Jest łącznikiem między systemem E-Procurement przedsiębiorcy, a platformami e-commerce jego dostawców. Umożliwia personalizowanie oferty pod konkretnego klienta. To rozwiązanie umożliwia udostępnianie opisów produktów, zdjęć i ich specyfikację, czy ustawienie indywidualnych cen. Co ważne, wszystkie dane z Twojego katalogu PunchOut aktualizują się na bieżąco w systemie Twojego klienta.

PunchOut Process - jak to działa?

Zalety katalogów PunchOut

  • Zakupy zintegrowane z systemem ERP – nasze katalogi PunchOut płynnie współpracują z Twoim systemem ERP, automatyzując proces zamawiania i eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych.
  • Oszczędność czasu i minimalizacja błędów – wystarczy kilka kliknięć, aby zamówić produkty. Dzięki pełnej integracji zyskujesz precyzję i unikasz pomyłek w zamówieniach.
  • Większa kontrola nad zakupami – możesz łatwo zarządzać budżetem i zakupami w jednym miejscu.
  • Dostęp do zawsze aktualnej oferty – w katalogu PunchOut znajdziesz aktualne ceny, dostępność i specyfikacje produktów.
  • Uproszczony proces zakupowy – od wyszukiwania produktów po finalizację zamówienia – wszystko odbywa się w Twoim systemie, bez potrzeby opuszczania platformy.

Dlaczego warto wdrożyć katalog PunchOut z Elmarkasp?

Wieloletnie doświadczenie

Lider w dystrybucji automatyki przemysłowej, hydrauliki i pneumatyki.

Indywidualne podejście

Pełne wsparcie podczas wdrożenia i dostosowanie katalogu do Twoich potrzeb.

Bezpieczeństwo danych

Gwarancja pełnej ochrony Twoich danych i transakcji.